reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lubomir Muller

Lubomir Muller

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 39rokov. Som ženatý a mám dve deti. Od roku 1992 podnikám v oblasti výroby nábytku. Som členom Občianskej konzervatívnej strany. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Šrotovné- Kampaň za 33 mil. €

Lubomir Muller

Šrotovné- Kampaň za 33 mil. €

Tak sme sa predsa len dočkali. Naša múdra vláda nám plebsu okrem hier dožičila konečne aj chlieb. Nie neznížila dph na potraviny. Ani spotrebnú daň na palivá. Dostali sme  š r o t o v n é !!! Tento múdry, prezieravý a krízu riešiaci krok očividne potešil tých šťastlivcov, ktorým sa pred domom, v tieni ostatných luxusnejších značiek, smutne usmieva stará škodovka, či favorit. Každý hneď prerátaval, ako fantasticky zhodnotí svojho takmer člena rodiny.

  • 14. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 694x
  • 10
Môj život s novým cestným zákonom

Lubomir Muller

Môj život s novým cestným zákonom

Každé ráno, už 16 rokov absolvujem cestu do práce z Čataja do Bratislavy. Čataj je malá dedinka v malokarpatskej oblasti na dohľad od slnečných jazier v Senci. Cesta je dlhá 40km a trvá približne 40minút. Hlavne Bratislavčanom nemusím pripomínať časy, keď sme na ceste z a do práce čakali v nekonečných kolónach hlavne na Vajnorskej, ale i na ostatných výpadovkách smerom z Bratislavy. S nekonečnou úľavou sme prijali otvorenie prístavného mosta a spríjemnenie jazdy, i keď s pravidelnými niekedy i nezmyselnými odstávkami.

  • 27. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 757x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu